Líbí se vám tento produkt?
Spojte se s námi a my pro vás vybereme to nejlepší.
Rezervační systém je efektivním pomocníkem každé firmy, která má více než jednu zasedací místnost. Systém se skládá z obslužného serveru (MS Exchange, Lotus Notes, GroupWise, Microsoft Office 365, Google Calendar) a informačních displejů přede dveřmi každé místnosti. Na displeji se zobrazují informace o obsazenosti místnosti, čase, předmětu schůzky a nacionále organizátora.
Systém pracuje automaticky a je možné jej obsluhovat nejen z kanceláře, ale i na cestách. Uživatelé tak získávají jednoduchý nástroj pro rezervaci místnosti před jednáním, k čemuž nepotřebují znát žádné složité programy. Stačí, když v kalendáři MS Outlook, MS Office 365 nebo Google zadají požadavek na schůzku, přidají účastníky schůzky ze seznamu a vyberou vhodnou místnost. Po odeslání se schůzka uloží v kalendáři organizátora i účastníků a v rezervačním systému. Ten následně zobrazuje aktuální informace na informačních displejích. Uživatel okamžitě vidí stav místnosti a její obsazenost.
Kromě rezervace místnosti lze rezervovat také pracovní stoly, parkovací místa nebo občerstvení pro účastníky schůzky. Do společných prostor firmy jsou užitečné přehledové kiosky s půdorysem, kde si uživatel může jednoduše zobrazit přehled volných místností a stolů, případně si místo rovnou zarezervovat. Díky mobilní aplikaci je k dispozici i navigace na dané místo.
Správci a manažeři v systému mohou získat přehledné statistiky o využití prostorů a chování uživatelů. Snadno tak lze filtrovat, které místnosti jsou často nebo méně využívané, kým a ve kterou dobu. Správce může optimalizovat typy místností a jejich vybavení, aby vyhovovaly požadavkům uživatelů.
Spojte se s námi a my pro vás vybereme to nejlepší.