Hybridně napříč Evropou
Zatímco se pojem hybridní event teprve usazuje a lidé si na něj postupně zvykají, my je aktivně pořádáme a společně s našimi klienty i v této době spojujeme firmy či zaměstnance napříč republikou i státy.
S novou streamovací platformou jsme pro Hilton zajistili hybridní event v reálném čase z několika evropských míst současně pro diváky od Asie až po Ameriku. Celou akci jsme dokázali pokrýt z velké části interně. Co to znamená a jak akce proběhla?
O klientovi
Hilton Prague a Hilton Prague Old Town se řadí mezi jedny z našich blízkých a dlouhodobých partnerů. V současné době i přes opatření nepolevují, a naopak se snaží připravovat na případné rozvolnění. Hilton může svým klientům poskytovat prostory také pro hybridní eventy.
To chtěli ukázat na vlastní akci, která proběhla v obou pražských a jednom varšavském Hiltonu. Moderátorka se z Hiltonu Prague snadno spojila s účastníky v Hilton Prague Old Town a dále bylo slovo předáno do Polska. Došlo tak ke spojení s našimi polskými kolegy z BRILL AV MEDIA, kteří s námi tvoří společný oneAVteam. Individuálně byli propojeni další dva řečníci z Německa a Nizozemska.
Jak to bylo s bezpečností?
Nezapomínali jsme ani na dodržování aktuálních opatření v jednotlivých lokacích. To bylo podpořeno sezením v bezpečných vzdálenostech mezi hosty. Část publika či hostů mohla sedět přímo v sále bez porušení pravidel a větší část sledovala akci online. Naši zaměstnanci striktní pravidla, která máme nastavená i interně, dodržovala také, a to mimo jiné např. díky předělovacím plexisklům v režii, respirátorům FFP2 a dezinfekčním sadám.
Výhody hybridního eventu
O výhodách hybridního eventu si můžete přečíst zde. V případě tohoto hybridního eventu byl klient hlavně rád za možnost propojení se s účastníky po celém světě. Díky tomu se totiž eventu mohli účastnit i vážení hosté, kteří by na přelétání do zahraničí a živý výstup na akci standardně neměli čas.
Původní myšlenkou klienta byl jednoduchý hybridní event ve stylu virtuální prohlídky. My jsme ale akci chtěli posunout na vyšší level, a tak jsme pro Hilton Showcase vymysleli a navrhli celkový koncept. Vytvořili jsme grafický obsah, naplánovali s klientem kompletní agendu a nabídli k vysílání platformu Meeting 15. Plně jsme klientovi nahradili agenturu a veškeré podklady, včetně dat či pozvánek jsme vytvořili in-house. Pokryli jsme také technickou produkci, režii a postprodukci.
Nová platforma Meeting 15
Stream jsme zajistili přes platformu Meeting 15, doplněno bylo připojení řečníků přes Webex. Díky Meeting 15 se mohli vzdálení účastníci na online akci lépe zapojovat, hlasovat a komunikovat mezi sebou. Pro klienta je možné díky platformě získat přesnější data z akce a rozdělovat tak výsledky z jednotlivých zemí. Na konci akce je možné rozeslat účastníkům dotazník spokojenosti a uchovat záznam ze streamu. Na webových stránkách zůstávají umístěné také veškeré materiály ke stažení.
Závěrečná čísla
A jak po odvysílání vypadal hybridní event v číslech? Celkově se akce účastnilo 390 účastníků, a to ze 40 zemí. Dohromady 13 řečníků se na akci připojilo z šesti lokalit. A důležité je také číslo JEDNA. Na jednom místě byl celý stream odvysílán, na jedné webové stránce našli účastníci veškeré informace a na jednom místě také klient dokázal s námi z původní myšlenky zrealizovat profesionální a bezpečný event.
Hybridní eventy otevírají nové možnosti.